Poszukujemy utalentowanego autora/autorki treści, aby tworzyć atrakcyjne posty na portalach i blogach, artykuły internetowe, opisy produktów oraz treści w mediach społecznościowych. Szukamy kogoś, kto pomoże nam zwiększyć zasięg i rozpoznawalność marki w Internecie.
Jeśli chcesz pracować w stabilnej firmie, rozwijać się i jesteś osobą odpowiedzialną, to ta praca jest właśnie dla Ciebie.
O nas
NGM, jest liderem na rynku usług medycznych w Polsce. Ze względu na dynamiczny rozwój firmy, rozbudowujemy dział marketingu i rozpoczynamy rekrutację na stanowisko Autora Treści Internetowych. Nasz zespół to ludzie z dużym doświadczeniem, zaangażowani, lubiący swoją pracę. Z nami możesz się rozwijać, wiele nauczyć i tworzyć zespół od początku.
Oferujemy • Umowę o pracę; • Pełen trening; • Kreatywne i ciekawe stanowisko w stabilnej, ale nie korporacyjnej firmie; • Pracę w gronie doświadczonych specjalistów, którzy będą Cię wspierać i szkolić; • Rzeczywistą odpowiedzialność za projekty, gdy tylko będziesz gotowy; • Szansę na kierowanie zespołem w przyszłości; • Atrakcyjne wynagrodzenie; • Pracę w biurze w centrum miasta z wygodnym dojazdem.
Obowiązki • Regularne tworzenie różnych typów treści na strony internetowe, w tym komunikatów, e-maili, postów w mediach społecznościowych, treści blogów; • Aktywne zarządzanie i promowanie FB firmy oraz publikowanie artykułów i wizytówek firmy na odpowiednich platformach firm zewnętrznych; • Analiza zapytań internetowych oraz monitorowanie sezonowości tych zapytań i wprowadzanie zmian w razie potrzeby; • Tworzenie i uzupełnianie bazy semantycznej treści witryn i publikacji PR; • Ścisła współpraca z działami SEO, SEM i IT;
Wymagania dla kandydatów Umiejętności i zdolności: • Doskonała znajomość zasad ortografii i interpunkcji języka polskiego; • Szeroki zasób słownictwa i łatwość posługiwania się językiem polskim; • Skuteczność w przekazywaniu informacji i wysoka komunikatywność języka pisanego; • Sumienność, dobra organizacja i umiejętność dotrzymywania terminów; • Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji, • Spostrzegawczość, dbałość o szczegóły; • Osoba dobrze pracująca w grupie i zorientowana na powodzenie całego zespołu; • Otwarta na pomysły i sugestie; • Ciekawa i dociekliwa; • Zdyscyplinowana; • Samodzielna i potrafiąca przedstawiać własne inicjatywy; • Kreatywna i myśląca koncepcyjnie; • Zaangażowana w pracę; Kwalifikacje i doświadczenie • Absolwent lub student ostatniego roku filologii polskiej, dziennikarstwa lub pokrewnej dziedziny; • Podstawowa znajomość wymagań marketingu cyfrowego, w tym SEO, e-mail i analityki internetowej, copywriting’u jest zaletą, ale firma oferuje pełen trening; • Znajomość tworzenia treści internetowych takich jak posty w mediach społecznościowych lub blogi; • Pomocna znajomość języków obcych; • Udokumentowane doświadczenie zawodowe potwierdzające pracowitość i solidność kandydata (odbyty staż, wolontariat, zrealizowany projekt zawodowy lub studencki)
CV wraz z klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych prosimy kierować na adres e- mail: rekrutacja@nasz-gabinet.pl
|